• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Adana Valiliği
T.C. Adana Valiliği
T.C. Adana Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Yöneticilerimiz Görev Dağılımı Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat
  • ADANA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Adana Başka Projem Türkiye Kep Adresleri Adana€€nın Kurtuluşunun 100. Yıl Logosu
  • İLETİŞİM
°C
17
Mayıs2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Süleyman ELBAN
      • Vali Yardımcıları
        • Muzaffer ŞAHİNER
        • Adem ARSLAN
        • Huriye KÜPELİ KAN
        • Ferhat BURAKGAZİ
      • Kaymakamlar
    • Yöneticilerimiz Görev Dağılımı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
  • ADANA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil durumlar Koordinasyon Merkezi
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Adana 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Adana Başka
    • Projem Türkiye
    • Kep Adresleri
    • Adana€€nın Kurtuluşunun 100. Yıl Logosu
  • İLETİŞİM
 

KAYMAKAMLAR

21.09.2020
 
Mustafa YAVUZ                                                                                                                           SEYHAN
 
 
 
        
 
 
 
 
 
Dr. Mehmet ÖZEL                                                                                                                              YÜREĞİR
 
 
 
 
 
Kişisel Bilgiler 
Doğum Yeri   : Mersin/Silifke             
       
Eğitim Bilgileri 
1999   Lisans-1  Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü
2008   Yüksek Lisans Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi -Yönetim Bilimi Anabilim Dalı 
2013   Lisans-2 Anadolu Üniversitesi Sosyoloji Bölümü
2016   Doktora Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Anabilim Dalı
2021   Lisans-3 Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi Hukuk Fakültesi 
                         
Mesleki Deneyim
2000-2003  Osmaniye Kaymakam Adayı        
2001-2003  Burdur/Çavdır, Gaziantep/Araban, Çankırı/Bayramören Kaymakam Vekili
2003-2004  Eskişehir/Sarıcakaya Kaymakamı
                     Eskişehir/Sarıcakaya Atanmış Belediye Başkanı (Haziran-Eylül 2004)
2004-2006  Tunceli/Nazımiye Kaymakamı 
2006-2010  Şanlıurfa/Bozova Kaymakamı
                     Vekaleten Şanlurfa Vali Yardımcısı (2007-2010)
2010-2011  Kayseri/Pınarbaşı Kaymakamı
2012-2013  Van Vali Yardımcısı
                     Konteyner Kentten Sorumlu Koordinatör (2012)
2013-2014  Malatya Vali Yardımcısı
2014-2017  Diyarbakır/Yenişehir Kaymakamı
                     Diyarbakır/Yenişehir Belediye Başkan Vekili (2017)
2017-2022  Büyükçekmece Kaymakamı 
2022- ...      Yüreğir Kaymakamı 
                        
Mesleki ve Akademik Çalışmalar
  • 11.Kalkınma Planı-Güvenlik Hizmetlerinde Etkinlik Özel İhtisas Komisyonu Raportörlüğü (2018)
  • Avrupa Afet Risk Azaltma Forumu-EFDRR (23-25 Eylül 2013) Toplantısı-Van Deperimi Sonrası Risk Azaltmaya Yönelik Faaliyetler Hakkında Bildiri Sunumu (2013)
  • Kamu Yönetimi Sempozyumu (KAYSEM) ''6360 Sayılı Kanun ile İl Özel İdarelerinden YİKOB'lara Geçiş Süreci-Diyarbakır Örneği'' Bildiri Sunumu (2016)
  • Diyarbakır Ali Gaffar Okkan Polis Meslek Eğitim Merkezi Misafir Öğretim Görevlisi (2016) 
  • Dicle Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Misafir Öğretim Görevlisi (2016-2017)
  • İngiltere'nin Exeter Üniversitesi'nde Dil Eğitimi Yanı Sıra İngiltere Genel ve Yerel Yönetim Örgütlenmesi ile İlgili Eğitim Çalışmaları (2001)
  • Adalet Bakanlığı-Alternatif Çözümler Dairesi Başkanlığı Uzlaştırmacı
Belgeler ve Ödüller
  • 8 adet takdirname
  • 7 adet başarı belgesi
  • 2 adet üstün başarı belgesi

Makaleler

  • Van Depremi İle İlgili Makale - 1
  • Van Depremi İle İlgili Makale - 2
  • İçişleri Bakanlığı Güvenlik Ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezleri İle İlgili Makale: 
  • Covid-19 ve Vefa Sosyal Destek Grupları İle İlgili Makale (Sayfa 265 - 294)  
 
Mustafa KAYA                                                                                                                                   ÇUKUROVA
 
 
 
1966 yılında Malatya'da doğdu. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesini bitirdi. Sırasıyla Ulus Kaymakamlığı, Çelikhan Kaymakamlığı, Küre Kaymakamlığı, Batman Vali Yardımcılığı, Datça Kaymakamlığı, Beypazarı Kaymakamlığı ve Lüleburgaz Kaymakamlığı görevlerinde bulundu. 04.08.2020 tarihinden bu yana Çukurova Kaymakamlığı görevini sürdüren Mustafa KAYA, evli ve üç çocuk babasıdır.
 
 
 
Müfit GÜLTEKİN                                                                                                                                 SARIÇAM
 
 
07.05.1977 tarihinde Ankara ili Polatlı ilçesinde doğdu ve ilk-orta öğrenimini Polatlı’da tamamladı. Ankara Gazi Teknik Lisesini bitirdi. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun oldu. Mardin Artuklu Üniversitesi Tarih Bölümünde Yüksek Lisans yaptı.
Yozgat Valiliği Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine başladı. İngiltere’de Londra Middlesex Üniversitesinde 1 yıl süre ile yabancı dil eğitimi aldı. 3 yıllık staj ve eğitim sürecinden sonra sırasıyla; Bursa / Büyükorhan Kaymakamlığı, Kilis / Elbeyli ilçesi Kaymakamlığı, Mardin Vali Yardımcılığı, Mardin / Yeşilli Kaymakamlığı, Balıkesir / Savaştepe Kaymakamlığı, Osmaniye / Bahçe Kaymakamlığı görevlerinde bulundu.
2020/362 sayılı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile Sarıçam Kaymakamlığına atanan Kaymakam Müfit GÜLTEKİN evli ve 2 çocuk babası olup, eşi Gül Hanım felsefe öğretmenidir.
 
 
 
Dr. Bayram YILMAZ                                                                                                                             CEYHAN
 
 
İlçemiz Kaymakamı Dr. Bayram Yılmaz, 1966 yılında Sivas'ın Altınyayla ilçesine bağlı Tahtyurt Köyünde doğdu. İlk öğrenimini köyünde, orta öğrenimini Sivas Pamukpınar Öğretmen Lisesinde tamamladı. 1986 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun oldu. Mülki İdare Amirliği görevine Manisa Kaymakam Adayı olarak başladı ve sırasıyla;
- Konya - Derebucak Kaymakamı (1990-1992),
- Erzurum - Şenkaya Kaymakamı (1992-1994),
- Aydın - Köşk Kaymakamı (1994-1997),
- Adıyaman Vali Yardımcısı (1997-2000),
- Aksaray Vali Yardımcısı (2000-2003),
- Giresun - Bulancak Kaymakamı (2003-2008),
- Antalya - Konyaaltı Kurucu Kaymakamı (2008-2013),
- İzmir - Aliağa Kaymakamı (2013-2018) olarak görev yaptı. 
Kaymakam Yılmaz, 01 Eylül 2018 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan kararname ile atandığı ve 17.09.2018 tarihinde başladığı Ceyhan Kaymakamlığı görevine halen devam etmektedir. 
1 yıl süreyle bilgi ve tecrübelerini arttırmak ve İngilizce eğitimi almak üzere İngiltere'de bulunan Yılmaz, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesinde halkla ilişkiler ve tanıtım dalında yüksek lisans ve kurumsal iletişim - kurum kültürü konusunda da doktora eğitimini tamamladı. Çeşitli dergilerde yayımlanmış yazı ve makaleleri mevcut olup, halkla ilişkiler, kurum kültürü ve toplum-kültür konularında yayınlanmış üç kitabı bulunmaktadır. Yayınlanan iki kitaba da editörlük yapmıştır. İngilizce ve Almanca bilen Kaymakam Yılmaz evli ve 4 çocuk babasıdır.
 
 
 
Şafak GÜRÇAM                                                                                                                                        KOZAN
 
 
 
23.04.1977’de Ankara’da doğdu. İlk ve orta öğreniminin ardından 1995 yılında girdiği Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünü 1999 yılında başarı ile tamamladı. 2000 yılında açılan Kaymakam Adaylığı sınavını kazanıp Denizli Kaymakam adayı olarak meslek hayatına başladı. Kırklareli-Kofçaz ve Eskişehir-Seyitgazi ilçelerinde Kaymakam Vekilliği görevlerinde bulundu.
Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliğinde düzenlenen Kamu Diplomasisi Kursuna katıldı. İngiltere Exeter Üniversitesi’nde Kamu Yönetimi alanında yüksek lisans yaptı. 2004 yılı Mart ayında Kaymakamlık Kursunu başarı ile tamamlayarak Düzce-Yığılca ilçesine atandı.
Daha sonra sırasıyla Diyarbakır Kocaköy (2005-2007), Gümüşhane Torul (2007-2012), Sakarya Karasu (2011-2017), Kaymakamlık yaptıktan sonra 2017 yılından itibaren de Kozan Kaymakamı olarak görevini yürütmektedir.
Kozan Kaymakamı Şafak GÜRÇAM, evli ve iki çocuk babasıdır.
 
 
 
Mehmet AKSU                                                                                                                                  İMAMOĞLU
        
 
1985 yılında Diyarbakır’da doğdu. 2007 yılında Mersin Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun oldu. 2009 yılında Diyarbakır Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği Mesleğine başladı. Adana Seyhan İlçesinde Mülkiye Teftiş Stajı, Kırşehir İli Mucur İlçesinde Kaymakam Refikliği Stajı, Konya İli Doğanhisar İlçesinde 6 ay süre ile Kaymakam Vekilliği yaptı. 2010-2011 yıllarında ABD South Carolina Üniversitesinde Puplic Management and Leadership programını başarı ile tamamladı. 
2012-2015 yılları arasında Uşak ili Ulubey ilçesi Kaymakamı, 2015-2017 yılları arasında Adıyaman İli Tut İlçesi Kaymakamı , 2017-2020 yılları arasında Erzurum ili Aşkale Kaymakamı olarak görev yaptıktan sonra 27.07.2020 tarihinde İlçemizdeki görevine başlamıştır.
Evli ve iki erkek çocuk babası olan Kaymakam Aksu, İngilizce bilmektedir.
 
 
 
Fatih AYAZ                                                                                                                                             KARATAŞ
 
 
 
 
Kaymakamımız Sayın Fatih AYAZ, 1986 yılında İstanbul’da doğmuş olup, aslen Malatyalıdır. İlkokul, ortaokul ve lise öğrenimini İstanbul’da tamamladı. 2008 yılında Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun olarak lisans eğitimini tamamladı. 2009 yılında vatani görevini yedek subay olarak Kıbrıs’ta ifa etti. 2013 yılında Hazine ve Maliye Bakanlığına bağlı Gelir İdaresi Başkanlığında Gelir Uzman Yardımcısı olarak memuriyet hayatına başladı. Yaklaşık 8 ay süreyle burada çalıştıktan sonra 2014 yılında yine Hazine ve Maliye Bakanlığına bağlı Vergi Denetim Kurulu Başkanlığında Vergi Müfettişliği mesleğine geçti. İçişleri Bakanlığınca açılan kaymakam adaylığı sınavını kazanarak Mülki İdare Amirliği mesleğine 105. Dönem Batman Kaymakam Adayı olarak intisap etti. Kaymakam adaylığı sürecinde Batman’da il stajını, sırasıyla Hatay’ın Arsuz ve Çanakkale’nin Biga ilçelerinde refiklik stajını ve Ankara’da İçişleri Bakanlığı Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığında teftiş stajını tamamladı. Manisa ili Gördes ilçesinde 8 ay süreyle Kaymakam Vekili olarak görev yaptı. Yurtdışı stajı kapsamında İngiltere’de görevlendirildi ve 8 ay süre ile Manchester Metropolitan Üniversitesi’nde dil eğitiminin yanı sıra T.C. Londra Başkonsolosluğunda incelemelerde bulundu. 28 Ekim 2019 tarihi itibariyle ilçemize görevlendirilmiştir.
Kaymakamımız Fatih AYAZ Sosyal Bilgiler Öğretmeni Selvi AYAZ hanımefendi ile evli olup, İngilizce bilmektedir.
 
 
 
Mert KUMCU                                                                                                                                KARAİSALI
 
 
 
1993 yılında Osmaniye'de doğmuştur. İlk, orta ve lise eğitimini Osmaniye'de tamamlamıştır. 2013 yılında üniversite eğitimine başlamış olup, 2017 yılında Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler İşletme bölümünden mezun olmuştur.2018 yılında İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan Kaymakam Adaylığı sınavını kazanarak 107. Dönem Mülki İdare Amiri-Osmaniye Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliğine intisap etmiştir. İl merkez stajının ardından Çanakkale/Ecebat ve Giresun/Tirebolu ilçelerinde refiklik stajını tamamlamıştır. Nevşehir/Derinkuyu, Denizli/Güney Kaymakam Vekilliği görevinde bulunmuş olup, 02.09.2021  tarihi itibariyle İlçemiz Kaymakamlığı görevine başladı.
 
 
 
 
Hüseyin AYDIN                                                                                                                               POZANTI
 
 
 
 
1993 yılında Sivas’ta doğdu. İlköğretim ve lise öğrenimini Ankara’da tamamladı. 2015 yılında İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İktisat Bölümünden mezun oldu. 2017 - 2018 yıllarında Sosyal Güvenlik Kurumunda Müfettiş Yardımcısı olarak görev yaptı. 2018 yılında Mülki İdare Amirliği mesleğine intisap etti. Bolu Valiliğinde vilayet stajını,  Yalova - Altınova ilçesinde Kaymakam Refikliği stajını ve Nevşehir’de teftiş stajını tamamladı. Yabancı dil eğitimini ise İngiltere'de Cambridge’de Anglia Ruskin Üniversitesinde tamamlayan Kaymakamımız sırasıyla Kahramanmaraş ili Göksun ilçesinde ve Giresun ili Güce ilçesinde Kaymakam Vekili, Ordu ili Kumru ilçesinde Kaymakam olarak görev yaptı. 2021/412 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile ilçemize atanan Kaymakamımız 06.09.2021 tarihinde göreve başlamıştır. Evli ve bir çocuk babasıdır. 
 
 
 
Hasan Hüseyin VURAL                                                                                                               YUMURTALIK
 
 
08.06.1981 yılında Antalya'da doğdu. İlk eğitim ve öğrenimini Antalya Atatürk İlkokulunda orta ve lise eğitim ve öğrenimini Antalya Metin Nuran Çakallıklı Anadolu Lisesinde tamamladı. İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden 25.09.2003 tarihinde mezun oldu. Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Teşkilatlanma ve Destekleme Genel Müdürlüğünde kontrolör olarak görev yapmakta iken 20.03.2008 tarihinde Burdur Kaymakam Adayı olarak mülki idare amirliği mesleğine intisap etti. Kaymakamlık stajı kapsamında 2009-2010 yıllarında Exeter Üniversitesinde Avrupa Yönetişimi alanında yüksek lisans çalışmasını tamamladı. Kaymakam adaylığı dönemini üstün başarı ile tamamlayarak sırasıyla 2011-2014 yılları arasında Burdur ili Kemer ilçesinde, 2014-2016 yılları arasında Elazığ ili Arıcak ilçesinde 2017-2019 yılları arasında Bingöl – Genç ilçesinde görev yaptı. Son olarak 07 Ağustos 2019 tarihli ve 2019/268 sayılı Cumhurbaşkanlığı atama kararı ile Yumurtalık ilçesine Kaymakam olarak atanmıştır.
Evli ve iki çocuk babası olup İngilizce bilmektedir.
 
 
 
Abdulhamit BAYRAM (Kaymakam V.)                                                                                                            TUFANBEYLİ
 
 
 
 
İçişleri Bakanlığının 07.02.2022 tarihli onayı ile Tufanbeyli Kaymakamlığına vekaleten görevlendirilen 109. Dönem Kaymakamı Abdulhamit BAYRAM 10.02.2022 tarihi itibariyle ilçemizdeki görevine başlamıştır.
 
 
 
 
 
Vahit YILMAZ                                                                                                                                                FEKE 
 
 
1992 yılında Muğla’da doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Muğla’da tamamladı. Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünden 2016 yılında mezun oldu. Mülki İdare Amirliği mesleğine 2018’de Aydın Kaymakam Adayı olarak başladı. İl Merkez stajını Aydın’da tamamladıktan sonra Kaymakam Refikliği stajını Balıkesir’in Havran ve Çanakkale’nin Gelibolu ilçelerinde tamamladı. Ardından sırasıyla Uşak ilinin Ulubey ilçesi ve Niğde ilinin Çiftlik ilçesinde 11 ay süreyle Kaymakam Vekilliği görevinde bulundu. Ankara’da 3 ay yabancı dil eğitimi aldıktan sonra Mülkiye Teftiş stajını Uşak’ta tamamladı.
İçişleri Bakanlığı tarafından gönderildiği İngiltere’de Leicester Üniversitesi’nde dil eğitimi aldı ve Birleşik Krallık yönetim sistemleri üzerine incelemelerde bulundu. Yurtdışı dönüşü “Yabancı Kaçak İşçiliği ve İstihdama Etkisi” konusu üzerine kaymakamlık tezini tamamladı. İçişleri Bakanlığı Eğitim Dairesi’nde Kaymakamlık Kursu kapsamında çeşitli eğitimler almış ve kursu başarılı olarak tamamlamıştır.
Kaymakamımız İçişleri Bakanlığının onayıyla 15.09.2020 tarihinde ilçemizdeki görevine başlamıştır.
 
 
 
Berker ÇIRAK                                                                                                                                    ALADAĞ

 
 
 
Aslen Çanakkaleli olan Kaymakamımız 1990 yılında İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini İstanbul’da tamamladı. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi-İktisat bölümünden 2013 yılında  mezun oldu. 2015-2017 yıllarında KOSGEB idaresinde Mali Hizmetler Uzman Yardımcısı olarak görev yaptı. 2017 yılında Çanakkale Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği mesleğine intisap etti. Balıkesir Havran ve Isparta Eğirdir ilçelerinde Kaymakam refikliği stajını tamamladı. Tokat Reşadiye ilçesinde Kaymakam vekili olarak görev yaptı. Madrid Complutense Üniversitesinde dil eğitimi aldı, dış temsilcilik stajını Türkiye Cumhuriyeti  Madrid Büyükelçiliği ve Madrid Başkonsolosluğunda tamamladı. Bilecik ili Pazaryeri Kaymakamı olarak görev yaptıktan sonra 19/08/2021 tarih ve 2021/412 sayılı Cumhurbaşkanlığı Atama Kararnamesiyle İlçemize atanan Berker ÇIRAK  İlçemizdeki görevine 06.09.2021 tarihi itibariyle başlamıştır.
 

 
 
Emrah ÖZBEK (Kaymakam V.)                                                                                              SAİMBEYLİ
 
 
 

 1988 Artvin Şavşat’ta doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini burada tamamladı. 2008 yılında Ondokuz Mayıs Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümüne girdi ve 2015 yılında Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından yapılan Mali Hizmetler Uzman Yardımcılığı sınavında başarılı olarak Karadeniz Teknik Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığında Mali Hizmetler Uzman Yardımcısı olarak göreve başladı.2020 yılında İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan Kaymakamlık sınavına girerek başarılı olmuş ve Mülki İdare Amirliği mesleğine intisap etmiştir. 2021 yılının Mayıs ayında Trabzon Kaymakam Adayı olarak göreve başladı. Bitlis ve Bursa’da mülkiye teftiş stajı, Antalya Gazipaşa ve Ordu Ünye Kaymakam Refikliği stajlarını tamamladı. 07.02.2022 tarihli İçişleri Bakanlığı Onayı ile 10.02.2022 tarihinde Adana İlimizin Saimbeyli ilçesinde göreve başladı.

 

 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Bilgi Edinme
  • Resmi İlan Portalı
Döşeme Mah. Mehmet Nuri Sabuncu Bulvarı No:115 Seyhan/ ADANA
03224592743